eminee90 ben aptamil kullanıyorum başka mamalar da denedik ama gaz kaızlık yapmayan güzel doyuran kızımın da en çok sevdiği aptamil oldu onunla devam ediyoruz
MrvMrv95 Feraye_ ben doğdu doğalı mama veriyorum şuan da 5 ay 25 günlük hala devam ediyoruz mamamız SMA ben çok memnunum
MrvMrv95 Feraye_ oğlum göğsümü hiç tutmadı çok uğraştım ama almadı 15 gün sağıp verdim ama sonrasında sütüm kesildi sağıp verdiğim zamanlarda da mama veriyordum zaten
Feraye_ MrvMrv95 aynen ya benimde oyle oldu sagdim verdim suanda sagmak istiyom ama gelmiyo 1 damla 2 damla anca😓
MrvMrv95 Feraye_ ben 800 Gr kullaniyorum bulunduğum şehirde 107 TL e bebekte 92 TL ben internetten 85 TL ye getiriyorum
MrvMrv95 Nurdanalkanozkan ben 3 kere verdim sipariş ama her almamda 8 kutu falan alıyorum çünkü benim oğlum hiç anne sütü almadığı için bize 1 kutu 1 hafta gidiyo memnun kaldım yani ben
MrvMrv95 Nurdanalkanozkan WhatsApp numarasida var kafana takılan birşey olduğunda oradan sorabiliryosn ben tarih konusunda çok şüphedeydim bana kutunun resmini atmışlar dı
Nurdanalkanozkan MrvMrv95 benim oğlumda hiç anne sütü almıyor cnm baya iştahlı o zaman kuzum maşallah hızlı gidiyor😊🧿
TugceB Feraye_ Reflüsü olduğu için Aptamil Confurmil kullandık çok faydasını gördüm şuan da 8 aylık olduk Aptamil devam sütüne geçtim.
MrvMrv95 Nurdanalkanozkan çok şükür istahimiz iyi ben geceleri de veriyorum oğlumun acıkıp uyanmasını beklemeden kalkıp doyuruyorum o yüzden de çabuk bitiyor