Merhabalarr bebeğim 4 ay 22 günlük dünden beri bi halsizliği var ateşi 37.6 şu an ölçtüm gece de böyleydi bir çay kaşığı calpol vermiştim burun tıkanıklığı da var mama yiyor normalde 5 ölçü yapıyorum ama yediğini çıkarıyor kusması arttı ne yapmam lazım acaba ateş çok şükür 38lere çıkmadı hiç ama götüreyim mi doktora bilemedim