Merhaba hanımlar bebeğim 8 aylık ve 3-4 ayda bir uzun yolculuk yapıyorum uzun derken 6 saat falan ilk yolculuğumuzda bebeğim 3 aylıktı ve pusette gayet rahat bir şekilde geçti yolculuğumuz ama en son yolculuğumuzda çok zorlandım pusette dışarıyı seyredemiyor ve kucağa gelmek istiyor oda tehlikeli Allah korusun ani bir frende neler olur I yüzden oto koltuğu almaya karar verdik eşimle ama nasıl bir şey alacağımıza karar veremedik e fiyatlarda malum çok pahalı ama mecburuz nelere dikkat edelim ve hangi markayı önerirsiniz şimdiden teşekkürler 🙏🏻