Bebeğimi sürekli sağım yaparak besliyordum artık sütum öncekine göre azaldı baştan beride çok fazla sayılmazdı işe geri dönücem sağım yapmayı bırakmak istiyorum psikolojik olarak da çok kötü durumdayım sürekli sağım yaptığım için bı anda mi bırakmalıyım sağımı bilen birisi varmı