Kızlar adetim normalde düzensizdi doğumdan sonra düzeldi dedim günü gününde oluyordu şimdi son bir senedir 29 günde bir oluyorum ama 4 aydır önce 4 gün oldum sonra 3 ve bu ay tam 2 gün sürdü ve bitti çok moralim bozuldu normal mi acaba bu kadar az sürmesi başına gelen var mı perşembe günü doktora gidicem ama korkuyorum