Kızlar bu defa konumuz yüzümdeki izler. Sivilce mi desem siyah noktaları sıktığım için mi desem bilemedim. Doğumdan 1 sene sonra yavaş yavaş çoğaldı the purest ürünleri kullandım bir süre azalır gibi oldu ama kullanmayı bıraktım yine çoğaldı. Cildiyeye gittim azelderm diye bir krem verdi sadece, 1 ay oldu kullanalı pek sonuç alamadım gibi. Karma cildim var, önerilerinize talibim çok canımı sıkıyor artık bu konu ya 😓
