Kızlar biliyorum 2 yaş sendromu diye bir gerçek var beklediğim ve küçük yansımalarını gördüğüm şeydi ama kızım yani 1 günde bu kadar değişebilir mi dikaktini dağıtma çabasıda boşuna yaramıyor bizde. Dünden beri bana gülerek sertçe vuruyor bana vurmanı istemiyorum diye uyarıyorum engel oluyorum ama yok gülerek devam ediyor. Çantayı bugün kurcalıyor onları çıkartma lütfen birazdan çıkacağız dedim çıkartacağım diye cevap veriyor eskiden daha sakin daha uyumlu tabi ki yine haylazlıkları oluyordu ama vurmal yoktu yapacağım edeceğim diye inatlaşması yoktu canım acısa gelir öper iyi misin derdi dünden beri farklı bir çocuk oldu 0 ekran izlemiyor birşey çevresinde kötü örnek ve davranışa denk gelmedi de öğrensin onlardan yani o kadar yaşına göre uyumlu mizaçlı çocuk gitti bambaşka biri geldi inatlaşmalar ne dersem tersini yapmalar sadece bana değil anneannesine de öyle herkese yani kısacası bu durumu nasıl toparlayabilirm dikkat dağıtma her zaman işe yaramıyor malesef beyazdan griye dönse anlıcamda çocuğum tamamen siyah beyaz arasında orta yolu hiç yok