cimcime1018 Hanımlar kurutma makinesi almayı düşünüyorum. Hangi marka önerirsiniz? Bide 8 kilo mu 10 kilo mu alsam?
26merve26 cimcime1018 10 kg öneririm çünkü çamaşır makinenizde muhtemelen öyledir hacmi aynı olursa daha verimli olur ben bosch kullanıyorum ama bütün beyaz eşyalarım Bosch ilerde üst üste falan koyarsam diye bu şekil aldım ayrıca memnunum ☺️
durukusunannesi_ cimcime1018 ben vestel 10 kg aldım 1 ay kadar oldu çok memnunum diğer beyaz eşyalarımda vestel olduğu için aldım. üst üste koyarken marka fark ediyormuş onu araştırın