Ben bir ay önce doğum yaptım sezeryan. Spinal diye girdim 2 kez igne vurdular uyusmadim dedim ayaklarımı net hissediyorum havaya kaldırıyorum dedim.sonda takildi hissediyorum dedim aneztezi uzmani hayır olamaz uyustun dedi.kendi doktorum geldi .kesmeye başladı neşter hissettim ama dokunma değil nerden nereye kesildiğini acısını hissettim tabi acı azalmıştır ama sanki orda atesi gezdiriyorlae gibiydi . Hocam ben de his var dokunma değil yanıyor orası dahada keseceksin alt katmanları dayanamam dedim. Aneztezi uzmani hocam iki igne vurdum uyuştu dedi. Doktorum uyumamış hissediyor tepki veriyor evet dedi. Beni sakinleştirici ilk cocugumda onun eline doğmuştu korkak biri olduğumu biliyor 😃 halletmem şimdi sakin ol dedi. Sonra başım dönmeye başladı başım çok donuyor dedim doktorum anezteziye birsey dedi ağzıma maske dayanılarak ve gitmişim. Daha bekleme alanına geçmeden masada ayıldım kafamda ışıklar acıktı son işlemleri asistanlar yapıyordu. Orada karnıma badtırdılar ve ben iki aneztezi almama rağmen canım çok yandı yanımdaki asistanı tuttum karnım çok ağrıyor diye . Sonra doktorum saolsun içimde kalmasın diye bebegimi hemen yanima koymuş fotolsrimizi cekmis zaten çok ağlıyormuş ameliyathane ekibine ilk gözüm açar açmaz bebegime birsey mi oldu uyuttunuz benu dedim onlar da çok iyi yıktı sesiyle burayı dediler. Ama ben hemen ayıldım nirmal.konusmaya başladım odaya çıktığımda herkes spinal sandı beni. Beni uyuttular deyince şaşırdılar eşimle annemde hiç istemiyordu tansiyonum çok düşüyor sekerim var birseybolur diye. Neyse doktor fotolarımı attı bende iki hortum var ağzımdan boğazıma salıp bantlamislar ağzıma her sezeryanda böyle bir işlem var mı bana ne oldu acaba 😃 önemli değil geçti gitti ama merak tabi