@shrhyt kızımın Mart ayında enfeksiyon vardı kanında 39 çıktı serum takıldı antibiyotik verildi benim geçen kasım ayında enfeksiyon vardı 3 kere acile gittim emzirdiğim için sadece serum takıldı gönderildim kan alınmadı 3. Gidişimde kan alın benden bu 3. Gelişim her geldiğim de serumla gönderiliyorum diye çıkıştım resmen zorla kan alındı ve enfeksiyon 109 çıktı ona rağmen yine de serum takıldı kustum evde 3 gün git gel acile bişey yapılmadı 🤦 o yüzden merak ettim