Mygirlmybaby Yaşayan oldu mu arkadaşlar. Mideme kramp giriyor. Bulantı kusma var. Şüphelenmeye mıyım?
namkol2 Mygirlmybaby Ablam yaşadı 24. Haftada doğum yaptı. Gebelik zehirlenmesi çok ayrı bişey eli yüzü davul gibi oldu kaşıntı vardı. Ellerinin içi kıpkırmızı nokta nokta oldu ayrıca doğum sancısı gibi belden giren ağrılar cekti
durukusunannesi_ Mygirlmybaby gıda zehirlenmesidir o. Gebelik zehirlenmesin de el ayak davul gibi şişiyor tansiyon çok yüksek oluyor vs
SuMisalii Mygirlmybaby gebelik zehirlenmesini ilk kızım da yaşadım yüksek tansiyon en büyük belirtisi.Mideyle alakalı değil yani.Yediğiniz bişey dokunmuş olabilir mi acaba?
Mygirlmybaby durukusunannesi_ gıds zehirlenmesine cidden mi dedim. Ciddi anlamda sormuştum ama siz bayağı dalga geçiyorsunuz
durukusunannesi_ Mygirlmybaby ciddi soruyorsun gibi gelmediği için böyle bir cevap verdim. dalga geçilecek bir konu değil Gebelik zehirlenmesi bambaşka sendeki belirtiler bana göre gıda zehirlenmesine benziyor
SuMisalii hllsrl şuan da 31 haftalık gebeyim.Tansiyon dışında bir problemim yok onu kontrol altına almaya dikkat ediyorum ama haftam ilerledikçe olma ihtimali yüksek.
pantenkelebek Mygirlmybaby benim oldu ama sizinki gibi değildi 38+2 de anı tansiyon yükselmesi yaşadım birde ayaklarım sisiyordu tansiyon çıkınca ertesi gün doğuma alındım gebelik zehirlemesi demişlerdi o zaman tansiyon 15 16 13 oluyordu devamlı
SuMisalii pantenkelebek ilkinde benim de öyle olmuştu şuan sadece tansiyon sorunum var.Henüz gebelik zehirlenmesi ya da protein kaçağı yok.Temkinli ilerliyoruz.