İshal demen için 6 dan fazla sürmesi lasım sabahtan öğlene kadar geçen süreye ishal denmez ancak 2.3. vs Günde böyle olursa ishal denir , kaldıki diş ishal yapmaz gevşek dışkılama olur. Genelde viral enfeksiyon varsa çoçukta dişle aynı zamana geldiği için anlaşılmaya bilir dişten sanılır. Ayrıca diş ateşi 38i de pek geçmez nadirdir. Bende götürün bir hekime herşey normalse içiniz rahat eder dişten dersiniz