fatma_sonmez 3 gündür uykularından ağlayarak uyanıyor 6.ay 20 günlük ek gıdadan dolayı kabızlığımız var o da mı yapar acaba dedim doktorumuz çok normal diyor normal ama tam sebebini anlamayınca anne sıkıntılı oluyor,sizde de oldu mu böyle