Keremikobayky bakıcım yok ama olursa da tv açtırmam kesinlikle. Tv açıp karşısına koyacaksa o sadece yanında durmak için mi gelecek çok saçma olur bence.. annemde zamanında bebekler baktı hiç birinde tv açmadı, açsa da anneleri de istemezdi muhtemelen. Parka çıkarmalı, etkinlik yaptırmalı, oyun oynamalı. Yeme içme derken zaten akşam olur. Böyle bir fırsat vermeyin bence arkasını alamayabilirsiniz.. 2 yaş oyun yaşı bol bol oynamalılar. Anneniz de yanında olacakmış nasılsa