Kızlar merhaba yarın doktor kontrolümüz var büyük ihtimalle kan vericez ama bebeğimin damarlanı bulamıyorlar o iğneyi resmen çocuğun kolunun içinde evirip çeviriyolar ve inatla kolundan almaya çalışıyolar öncelikle sormak istediğim elinin üzerinden mi alınması daha kolay olur yoksa kolundan mı? Bide kan verme sürecini nasıl daha kolay geçirebiliriz çok ağlıyor çığlık çığlığa bağırıyor yüreğim dayanmıyor valla🥺