mobesebesir Yelda35 burun şeklimden dolayı çok zorbalığa uğradım ve bunu bana yaşatan çocuğa asla hakkımı helal etmiyorum beni üzdüğünün farkına varabilecek yaştaydi. Oğlumu insallah birinin diş görünüşü ile kıyafeti ile yargilamayacak empati kurabilen Bi çocuk olarak yetiştirmek istiyorum
Poly-ana Gryffindor Alerjik egzama canım bir senedir olmamıştı çok dikkat ediyoruz ama işte kullandığımız ilacın yan maddesine reaksiyon göstermiş
_YanakReisinAnnesii Yelda35 şimdi ki zamane çocuklarında zorbalama yaşı çok daha küçük yaşlara inmiş büyük yaşlardan hiç bahsetmiyorum bile ve asla ne denilirse denilsin anlamıyorlar ailelerinde bu şekilde yetiştikleri için. Parkta vs görüyorum 3 yaşında ki çocuk nasıl zorbalıklar yapıyor şaşırıyorum gerçekten bazen ailelerin tavrına şahit oluyorum ona da ayrı şaşırıyorum , resmen kısasa kısas yap diye aşılıyorlar küçücük çocuklara çok üzücü.
Yelda35 _YanakReisinAnnesii ah sormayın 3 kere parlata 6 yaşındaki çocuklardan küfür duydu oğlum hemde ağır.. ne olduğunu bilmeden oğlum söyleyip duruyor ve unutturmak için neler yapıyorum sonuçta başkasının çocuğu maruz kalmaması lazım
_YanakReisinAnnesii Yelda35 çocuklar birbirlerinden iyi ya da kötü herşeyi hemen öğreniyorlar. Sen kendini yırt öğretemezsin bazen birşeyi ama akranlarından duyar duymaz kapıyorlar hemen 😂🙄
sedaozan Yelda35 çok güzel bir paylaşım olmuş. Aileler bu konuda bilinçli davrandıkça çocuklarda akran zorbalığı azalacaktır🙏🏻
Miraygamze55 Yelda35 ben de akran zorbaligina çok uğradım şu an 35 yaşındayım ama hala içimde derin yaradır kızımın ayni şekilde olmaması için elimden geleni yapıyorum
[silindi] Yelda35 benim oğlum 4 yaşında 12 kilo,yaşıtlarına göre baya küçük duruyor ,dalga gecilir diye çok korkuyorum bide okula küsüp gitmek istemezse
Yelda35 [silindi] niye dalga geçilsin. Öyle düşünül o enerjiyi vermeyin lütfen. Belki sizin çocuğunuzdan daha kilo bir çocuk olacak belki daha zayıf bu bir sorun değil
Boncuk-anne [silindi] benim de 3 buçuk yaş 12 kilo oğlum. Boyu var ama zayıf olduğu için küçük duruyor. Parkta bile bazen ezilicek diye korkuyorum
[silindi] Yelda35 küçükken aynısını bana yapmışlardı boyumda kısaydı herkesin içinde cüce cüce diye bağırıyordu ,okulu hiç sevmedim ve bıraktım ,.benim yaşadığımı ,çocuğum yaşasın istemiyorum , herkes çocuğunu güzel yetistirse keşke. .
Bubenanne Yelda35 ben çok uzundum küçükken öğretmenler bile dalga geçerdi sırık diye diyeceklerim bu kadar
jap Yelda35 bende ortaokul döneminde gözlerim çekik diye dalga geçer lakap takarlardı. Ozamanlar çocuk aklıyla ağlardım. 30yaşındayım ve gözlerimin bana has bu durumunu çok seviyorum. Şimdi kızım 5yaşında gözlük kullanıyo bebekliğinden beri. Okul çağında 4göz vs diye dalga geçecekler bunu biliyorum ama biz sürekli gözlüğün ona çok yakıştığını söylüyoruz ve gözlüğünü çok seviyo🥰