Selam kızlar. Sabah 7 de güne başladık biz Temizlik yapmaya devam ediyorum hala. Bir yandan da oğlum yanımdan ayrılma diyor 🥲ne yemek yapsam diye düşünüyorum şimdi mutfağa girmisken onu da aradan çıkarayım diyorum. Siz ne yemek yaptınız? Gününüz nasıl geçiyor 🥴