asyaninannesi2 Bebeğim 13 aylık yürümüyor ama elinden tutunca ya da karşısına geçince adımlar atıyor dışarıda giymesi için de ayakkabı bakıyorum önerisi olan var mı nasıl bir ayakkabı aliyimmm🐥 marka vs
ayisit asyaninannesi2 eğer maddi olarak sıkıntınız yoksa Nike swoosh 1 bebek ayakkabısını öneririm 🫶🏻
Bayancorek Azra00 Vicco Anka Çocuk İlk Adım Ayakkabı https://app.hb.biz/WlBa4AcC0xWp bu modeli tercih ettim. Şöyle söyleyeyim bana Adidas ın ilk adım ayakkabısı geldi fakat giydirmedim hiç çünkü sağlıklı yürümeleri için tabanın sert olması gerekiyor biraz o bildiğiniz patik gibiydi o yüzden ben kendim vicco tercih ettim çok memnun kaldım.
Azra00 Bayancorek teşekkür ederim canım kaç numara aldın peki kalibi nasıl bnde sipariş vereceğim bu model
Bayancorek Azra00 19 almıştım ama oğlumun ayakları etli olduğu için ayağına girmedi 😂 iade edip 20 aldım 🫶🏻
Azra00 Bayancorek çok teşekkür ederim canım 😇benim oğlumda 12 aylık ayak ölçüsü 11.5 20 mi alsam. Yoksa 21 mi bilemedim