Miracinannesi_ Merhabalar doktor bana b12 iğnesi yazdı bir hafta her gün vurulucam sonraki haftalar haftada bir. Pazartesi günü başlıcam ama iğneyi aldım onu dolapta mi muhafaza ediyoruz sormayı unuttum rica etsem bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
_mom Miracinannesi_ oda sıcaklığında ne çok sıcak ne çok soğuk yıllarca kullandım bı faydasını görmedim
sevimailesi Miracinannesi_ kullandım 2 yıl boyunca iğnesini kilo aldırıyor çok zayıftım kullandığım dönem 44 45 kiloydum 52 kiloya cikmistim
Haticeyns Miracinannesi_ merhaba iğne sonrasında bacağınızda ağrı oldu mu 4 defa yaptırdım hepte aynı kalçadan yaptırmışım sol taraf ve şuan sol bacağım biraz ağrıyor iğneden mi acaba
Miracinannesi_ _mom teşekkür ederim canim saglik ocagi onceki tahlillerinde de hep düşükmus mide sorunun olabilir dedi bana da daha önce takviye almadım ilk defa vurulucam bende
_mom Miracinannesi_ anladım yedimlerine dikkat ederek düzeltebilirsin.ben ev normal sıcaklıkta bahar havasında odada birakiyordum yada çalıştım zamanda iş yerinse klima vardı çekmeceye bırakırdım evlendimde tekrar yaDilad o zamanda Eylül ayıydı evde serindi odada birakiyordum
Miracinannesi_ _mom tamam canım bende öyle yaparım oda sıcaklığında tutarım bebegimde de düşük çıktı kemik suyu kaynatiyorum devamlı her yemeğe koyuyorum artık teşekkür ederim
Miracinannesi_ sevimailesi bebegim hareketlendi yerimde duramıyorum zaten canım 2 ayda 8 kilo vermişim 😅 tiroit ilaci da alacağım için o onu baskılar diye düşünüyorum
Haticeyns sevimailesi merhaba bende iğne yaptırdım fakat 5 iğneyi de sol kalçamdan yaptırmışım bacağıma vurdu ağrısı normal mi acaba sizde de olu mu
AslanKadini Miracinannesi_ rica ederim bende vuruluyorum benim unutkanligimi bitirdi işe yaradı bende
meryemcema Haticeyns ilk başta yapıyor ama sonra geçiyor hamilelikte vuruldum ben 5 tane ağrı çok yaptıysa belki vururken kasa denk gelmiştir
frknmomy Eşim kullanıyor hatta günlük iğne bitti haftaliga geçti iğneyi vurunca baş ağrısı yapiyordu doktora söyledik normal dedi devam ediyor şuan eşimde kilo alamadığı için gitmişti aşırı B12 düşük iğne verdi o yüzden umarım kilo alir