Kızlar bebeğim 1ay 3 günlük bi kaç günden beri geceleri hiç uyumuyo o kadar ağlıyo ki anlatamam emzirmeye çalışıyorum olmuyo mama veriyorum yerken bile ağlıyo sallıyorum ağlıyo kendini parçalıyo. Çok üzülüyorum ona, gözleri şişiyo sesleri gidiyo ağlamaktan napmam lazım Bi akıl verin neden böyle oluyo?