Nurnur41 Altus bulaşık makinesi kullanıyorum normalde fairy tablet kullanıyordum ama fiyatlardan dolayı bu ürüne geçtim hiç memnun kalmadım ya memnun kalan var mı yada güzel yıkayan bulaşık deterjanı, tableti önerisi?
[silindi] Nurnur41 Boykot hassasiyetnden dolayı arıyorsanız sır bio Renax Asperox var porcoz Benim bardaklarımida sarartti.
livanurvealpinannesi61 Nurnur41 ben renax aldım AA memnun kalmadım. En iyisi finish fiyatına bakmıyorum artık hangisi iyiyse onu alırım daha iyi
Nurnur41 AnnaKurt evet bir günde üç defa çalıştırdım makineyi hala kirliler var ilk defa makineyi böyle görünce makineden şüphelendim ama deterjan muhtemelen ya 🤷♀️
Nurnur41 [silindi] fark etmiyor boykot hassasiyetim yok günümüzde elimizdeki telefon bile boykot ürünü maalesef :( öneriniz için teşekkür ederim bakacağım onada
livanurvealpinannesi61 [silindi] renax aldım kokusu çok kötü. Ve makine de bulaşıklardan köpüklü su akıyordu güzel yıkamadı hiç. Bende finish kullanıyordum renax aldım ama hiç memnun kalmadım
[silindi] livanurvealpinannesi61 Hic kötü değil gayet güzel sizin makinenize iyi gelmediyse bu diğer makinelerede kötü gelicek anlamına gelmiyor. Pna bakarsanız fairy de bir süre insanin makinesine iyi geliyor ama benim bardaklarima tabaklarima hep deterjan kokutuyordu
Nurnur41 livanurvealpinannesi61 finishte güzel 👍 bende memnun kalmıştım tekrar fairy veya finish tercih edeceğim öneriniz için teşekkür ederim
livanurvealpinannesi61 [silindi] kokusunu hiç beğenmedim çoğu kişi de memnun değil zaten. Ben teyzem iyi dediği için aldım beğenmedim hiç.