Kızım 22 aylık 3 gündür kakası normale göre biraz daha yumuşaktı ama sayısında bir artış olmadığı için dert etmedim dün akşam üstü yumuşaklık bildiğin su gibi ishale döndü ve 6 kez ishal kaka yaptı eşim bezi aldı ve özel hastaneye gitti uyku saati olduğu için ben çocuğu götürmedim hiç bir ateşi keyifsizliği iştah kaybı kusması hiç bir şey yok her şey normal doktor yediği bir şey dokunmuştur bu ishal ama normal bir kaka takip edin teste gerek yok çocuktw hastalık hali görürseniz yeni kakayı tekrar getirsiniz demiş sonra uyudu gece hiç kakaya vs kalkmadı ama sabah 6 da uyandı 7 ye kadar üst üste 5 kez kaka yaptı ve yine ishal dedim hadi doktora gidelim ama önce karnını doyurayım patates haşlaması ve muz yedirdim o sırada saat 8 oldu vs derken biraz daha bekleyelim dedik ve şuanda saat öğlen 1 oldu sabah 7 den beri bir daha hiç kaka yapmadı ve hiç bir hastalık belirtisi de yok ama napmalıyım çok kararsız kaldım yeme içmesi normal bol bol su da içiyor görünür de bir sıkıntı yok fikri olan var mı rota olabilir mi aşıları var??