Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama biz ek gıdaya başladığımızda beri en geç 8.30 da sabah kahvaltı yaparız kalkmiyorsa o gece çok zor uyuduysa bile güne başlatirim yemekten en fazla bir saat önce ayilip yemek isteyebilsin diye altı aylıktan dokuz aya kadar ilk uyandiginda süt verirdim ama artık süt vermeden güne başlatıyorum ve kahvaltı hazırlıyoruz diye bildiriyorum. Herkesin kendi tercihi ama ben erken uyanıp erken uyuması taraftarıyım ki bizde hala bebek statusundeyiz. Geç uyanmak ve geç yatmak büyüme hormonlarını gerileten şeyler ama yine de siz bilirsiniz. Herkes aynısını yapmak zorunda değil.