Kızlar yapışmayan dilimli kek kalıbı önerisi rica ediyorum sizlerden bir sürü kalıp denedim hepsi önce yapıştırmıyor sonradan yapıştırmaya baslıyor makinaya atmamama ve metal degdirmeme rağmen neden böyle oluyor anlamadım sorun bende mi yağlar unlar şekerler dokuyorum yok kekin yarısı içerde kalıyor en son Thermoad ın kalıbını aldım şıp diye çıkıyordu işte bu dedim çok sevindim 2 3 kullanımdan sonra oda yapıştırmaya başladı Allah rızası için bu garibana bir el atınız 🥲