gamzeci ya kizim 2.5 aydan sonra kaka yapmamaya basladi 13-14 gunu buluyordu o da fitille yaptiriyordum anne sutu aldigi icin normal dendi ek gida zamani duzelir dendi bizde en basindan beri gaz sancisi vardi neyse 6 ay itibariyle kaka yapmaya basladi ama kipkirimizi oluyor yaparken kendini çök sıkıyor zorlaniyor ikiniyor kabiz sekilde oluyor bazen sert bazen normal geliyor bende de colyak var colyak olabilir dedi kan istedi iste o lavmani verdi bugun ve yarin kullanin dedi maflor verdi dupholoc verdi