ttgc00 Arkadaşlar 2 ay 9 günlük bebeğim var 6.300 kilo boyu 60 cm bu hafta 200 gr almış sizce az mı biraz hasta oldum sütüm mü azaldı diye korkuyorum sadece anne sütü ile besleniyor
onefinemom ttgc00 bizim kız 2 aylıkken 5.370 idi. Sizin kilo bana bayağııı iyi geldi 🤔 neden az olduğunu düşündünüz ki
ttgc00 onefinemom bu hafta aldığı miktar az geldi, nende atesli hastalandım birkaç gün acaba sütümm azaldı mı diye korktum
tontonanne ttgc00 tabiki iyi ayliga vurdugunuzda 800 gr eder zaten bi bebegin en az alması gereken aylık kilo 500 gr sizin genel gelisiminizde çok güzel içiniz rahat olsun
_mom ttgc00 haftalık 200 tabiki iyi bir ay doer hafta yapio bide ıiki aylığa görevde kilosu güzel yeterli
mihraveannesii Endişelenmeyin her ay aynı gramı almak zorunda değil bebekler bi ay kiloyu aşırı alırlar bi ay boyu fazla uzar her ay aynı performansı beklemeyin