butterflyy_ halkbankası. Senelik ücret 1323 tl idi. Tabi zam geliyor senede bir kere, 3 sene önce 400 e kiralamıştık. Bankalarda kasa kalmıyor çünkü talep arttı insanlar artık böyle yapıyor. Küçük boy kasa ama aslında o kadar küçük değil gayet yeterli. Ben çok memnunum eksisini hiç görmedim. Evlendiğimden beri her şeyim kasa da duruyor, lazım olursa takacak bir şey almam gerekirse gidip alıyorum. Ev kuyumcu gibi olsun istemedim. İnsanın aklı kalıyor illa. Şuan kafam çok rahat.