Merhaba hanımlar oğlum 3 ay 29 günlük artık 4.ayını doldurdu yani son 1 haftadır geceleri 2 saatte bir ağlayarak uyanıyo kucağıma alıp pışpış yapmazsam uyumuyo. Gündüzleri de uykuları yarım saat 40 dk en fazla. Ama geceleri çok fena 1,5-2 saatte başa dönüyoruz☹️ bu 4.ay atağı mıdır? Öyleyse ne zaman düzeliyo mahvoldum salak gibiyim uykusuzluktan artık