lohusaserbeti iştah ve kilo geriliğinden dolayı ekranla yemek yedirmiş bir anneyim (bir süreliğine) çoğunluk beni biliyor burada herkese ekran göstermeyin diye sürekli tembihliyorum.. ama yeme konusunda o kadar zorlandık ki 1 yıl kadar 5-10 dk olmak kaydıyla yemeğini o şekilde yedirdik. Sonra 2,5 yaşına geldi ve baktık ki olacak gibi değil, bu olay bizi de onu da yıpratıyor. Ne yediğini ne kadar yediğini bilmiyor. Kesin bir kararla ekranı kapattık. Yaşı itibariyle yemekten sonra gün içinde toplamda yarım saati geçmeyecek şekilde eğitici içerik izlemesine izin veriyorum ama yerken izleme olayını bıraktım. Ne yediğini biliyor. Ne kadar yediğini biliyorum. Öbür türlü vicdanen de çok rahatsız oluyordum yanlış olduğunu biliyordum üzülüyordum. Annemle kv baktıkları için ve de yediremiyoruz dedikleri için de böyle bir yönteme başvurmuştuk hala düşündükçe üzülüyorum kendime kızıyorum… bakın saat neredeyse 12, hala kahvaltı yapmadı, istemiyorum aç değilim diyor. Biliyorum 5 dk çizgi film açsam oturacak hepsini yiyecek. Ama açmıyorum, dayanıyorum. Dayanmak zorundayım. Sizlerde açmayın, bırakın aç kalsın. Eni sonu yiyecek. Az da olsa yiyecek.