Bebeğim 3 aylık. Son 1 haftadır sadece ayaktayken emmek istiyor. Önceden yatakta ya da koltukta otururken bir yandan emer bir yandan bakışır konuşur bir yandan uyurdu. Şimdi asla. Oturduğum an canı acımış gibi ağlıyor. Aslında 2 haftadır galan böyle ama pilates topunun üstünde sallanan koltukta falan idare ediyorduk. Şimdi onlarda da oturamıyorum. Belim koptu. Algıları açıldı etrafa bakmak istiyor ondan ayakta emiyor desem yok yüzüme bakıyor sadece. Çok nadirdir etrafa baktığı. Var mı aranızda bu durumda olan? Tavsiyelere çok ihtiyacım var. Aslında ben yatarak da emziriyordum bebeğim çok seviyor ikimiz de dinleniyorduk ama doktor yapma zararlı dediğinden beri onu da yapamıyorum 🥺