mahirm her ay götürmenizde yarar var 1 yaşına kadar. O zaman sorun yoktu diyip götürmemezlik yapmayın. Doktor boy kilo baş çevresi ile persentil takibi yapıyor, gelişimine reflekslerine bakıyor. Her gittiğinde kulağına, boğazına, kalbine, akciğerlerine bakıyor. Şikayetleriniz varsa dinliyor, bu ay şu olacak bu olacak şeklinde yönlendirmelerde bulunuyor. Aşılarını planlıyor. Kısaca takip gerekli