Kızlar sürekli düşüyor birkaç adım atıyor hop düşüyor 1 sene olacak yürümeye başlayalı hala yeni yürümeye başlayan bebekler gibi düşüyor. Hiç nereye bastığını bilmiyor önüne bakmıyor oyuncaklarinın üstüne basarak geçmeye çalışıyor sonra düşüp saatlerce ağlıyor. Bahçeye iniyoruz yürürken önüne bakmıyor ağaca demire tosluyor defalarca önüne bak annecim diyorum lodoslama dalıyor heryere sizinkiler de böyle mi ya 🙄