Tek bakmak çok zor, sizi çok iyi anlıyorum. Hele bu aylarda anneye aşırı bağlı oluyorlar ben odadan çıktığım saniye kıyameti koparıyordu, ne yemek yapabiliyordum, ne tuvalete gidebiliyordum. Size iki tavsiyem olacak 1) kesinlikle her gün dışarı çıkartın, dışarıda yoruluyorlar eve girince direk bayılıyorlar 2) yemek konusunda siz önüne küçük küçük parçalayarak koyun istediği kadar yesin, asla ısrarcı olmayın, inanın kontrol onlarda olduğunda zamanla daha güzel yiyorlar🙏🏽