Yeni doğum yaptım kızlar ama sürekli bi yetersizlik hissediyorum. Sezeryanla doğum yaptım. İster istemez ağrılarım sızılarım var bebeğimle tam manasıyla ilgilenemiyorum kendimle ilgilenmiyorum uyku problemim var sağolsun annem eşim kardeşim yardımcı olıuor ama bazen tuvalete kapanıp ağlıyorum normal mi bu durum yoksa ben mi hemen normale dönmek istiyorum