ozlemozkan evet ben de öyle düşünüyorum işte bir de o elbisenin kumaşı yıkanınca bozulacak türden onu aldı mı çocuğa giydirme lazım pis pis de giydirmem yıkamadan o daha çok bence kendi aramızda kutluyoruz konsept yapıyoruz ya o günler için daha uygun gibi geldi gözüme öteki biraz daha iddialı