Y-19 kızlar bu gaz damlasını kullandıktan sonra çocuğunda kabizlik olan oldu mu ? Kullandığımızdan beri bebeğim kaka yapmamaya başladı sanki ya normalde sabahları yapardı şimdi akşamı buluyor bazen bide hep ağlamaklı yapıyor anlayamadim
miniksercedefne Y-19 kullanmıyorum ama her vitamin damla farklı etkiler yapabiliyor bebeklerde. İsterseniz damlayı bir süre kullanmayıp bebeğinizi gözlemleyin
cann65 Y-19 merhaba dün eczacı bana zinco yu önerdi gaz damlası için dünden beri kullanıyorum siz memnun kaldınız mı
elfnurs Y-19 zinco ilk başlarda uyku yaptı kızımda sonra bi kac gün kaka yapamadı oda damlayı bırakmıştım
oyku_eyupcan Y-19 ben kullanmıştım oğluma hiç böyle bi problemle karşılaşmadım pek etkisi olmadığı için nurse harveys almıştım o çok iyi gelmişti tabiki her bebek bir değil ama isterseniz bir deneyin