Merhaba emekleme bir gelisim süreci ve göstergesi değildir. Benim oğlumda yerde asla vakit geçirmeyi sevmez ciyak ciyak ağlardı hep kucakta veya ellerinden yürüterek zaman gecirirdik. Çok zorlanıyordum keşke yerde yuvarlanıp oynasa istiyordum. Sonrasında 8.5 aylık adımlarını attı pıtır pıtır yürüdü. Yürüdükten sonra emeklemeyi ogrendi. O yüzden canınızı sıkmayın kulaklarınızı kapatın her bebek kendine özeldir♥️