melisakayra bizim burda devlet kreşi 3 yaşında alıyor bezsiz Benim oğlum 2 yaşında bana aşırı bağlı sürekli yanımda 3 yaşında seneye kreşe göndersem 2 nci dönem alışırmı çok ağlarmı Şuanda herseye ağlıyor Bana bilgi verirmsnz Çok hasta olurmu
crn_yldz38 melisakayra merhaba benim oğlumda bahsettiğiniz gibi aynı ilk başlar bence zorlanırsınız bizde seneye gitmeyi düşünüyoruz