Arkadaşlar merhaba. Kanz bistro mama sandalyesini almak istiyordum ama yorumlarda bazı olumsuz şeyler okudum. Kemeri kısaymış o yüzden çocuk biraz büyüdüğünde yeterli gelmiyormuş sıkıyormuş falan.. Kanz Bistro kullanan var mı ve bunun gibi veya farklı bir sorunla karşılaşan var mı? Ya da bu şekilde bu fiyat bandında başka önerebileceğiniz var mı?