Kızlar bu ayın 24 ünde tarihi bitiyor mamnin 4 kutu mama var 1 ay gidiyor kullansam sorun olur mu hiç açılmamış durumum olsaydi çöpe atardım ama işte eşimle boşanma aşamasındayim nafaka falan vermiyor sadece sosyal yardım alıyorum babamın yanında kalıyorum o yüzden durumum yok atamadım kullansam olur mu