Merhaba kızlar 1 ay sonra bebeğim 1 yaşına giriyor aile arasında ufak bir kutlama ve ailecek fotoğraf çekimi yapacağız (düğünümüzde bile yaptıramamıştık içimde kaldı ) ve vesikalık fotoğraf çektiriym diyorum her sene için sizce başka ne yapabilirim anı olarak ya da bebeğime ne hediye alalbilirim anlamlı bir şey