elanurton inanın çok ağlıyor diye doktora bile gittik, kesin doktora gidince de uslu uslu durur bizi mahcup eder dedim ama neyse ki uslu durmadı da doktor gördü halimizi 🥹 biz bi de sünnet olmuştuk bu atak başladıktan bir gün sonra, o yüzden doktorumuz idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi ama tahlilleri temiz çıktı. O yüzden büyüme atağı olduğu kanısına vardı. Siz de yine bi muayene ettirin isterseniz atak diye yanlış yönlendirmeyeyim. Yine de bu ayda bunlar normal sanırım. Sadece susturamamak çok kötü, çığlık çığlığa ağladığı iki gece geçirdik. Bir tek bebek arabasında sustu, balkonda sabahladık bebek arabasıyla 😔