Historyteacher Bebeğim 15 aylık. 11. Aylıkken yürümeye başladı ilk bir ay tam basıyordu sonra birden parmak ucunda yürümeye başladı. Bu normal mi başına gelen var mı ? Normal durduğu zaman tam basıyor ama yürümeye başladığında parmak ucunda.
egeninmother egeninmother Aktif mi öyle yapıyor yoksa çişi gelince de yapabilir bunu da gözlemle bence
bikupakahvee Historyteacher benim kızımda 12 aylıkken yürümeye başladı ondan önce parmak ucu basıp sıralıyordu yürüyünce bıraktı normal düz yürüdü hep 14 aylık son 3-4 haftadır gene parmak ucu basıyor ama evde dışarda ayakkabı ile yapmıyor Bugün doktora gidicez sorucam
Historyteacher bikupakahvee bugün bir doktor koltuk kenarlarından parmak ucunda çok sıraladıysa ondandır dedi.
bikupakahvee Historyteacher doktora sordum canım dedi ki Asla kafaya takılacak bir durum değil unutacak bir süre sonra bende dedim ki fizik tedaviye götürmem gerekir mi Hayır tabikide dedi Otizmden sonra çok popüler oldu bu soru ama alakası yok onunla zamanla unutucak çok normal bir durum dedi Çok şükürki içim rahatladı
berosunannesi Historyteacher benimki de öyle yürüyor valla çok kafama takıyorum bizimki yürüteç kullandı ondandır dedik ama sizinki de kullanmamış acaba neden oluyor ya
Historyteacher berosunannesi doktor normal ilk başlarda öyle olmadı dedi ama bakalım nereye kadar gidecek