Bugleminannesi28 Balpeteklerii bence sinek isirigi şimdiki sivriler mafediyor eskisi gibi değil hep mikroplu kızımı bu sene iki kez sivri ısırdı ikisindede çok kaşındı ve sanki yanmış gibi su topladı feln öyle geçti
Erkekannesi_1 Balpeteklerii el ayak ağız hastalığı yaz aylarında oluyormuş krem damla ilaç verdi bize geçti çok şükür ama bizim belden aşagısı böyleydi ve ellerinde vardı geçti doktora gör iyice yayılmadan 2 kere götürdüm en son verdiği krem işe yaradı ve geçti
Balpeteklerii arven2024 sadece özel bölgelerinde oğlumun bir tanede sirtinda oğlum kaşınıyorda kızım kaşınmıyor nerden olabilir