Beyaz_papatya benim bir sene kadar sürdü hamile değildim, normal bir zamandı yani. Endoskopi yaptırdım, ilaçlı yutma filmleri çekildim, belki 5-6 KBB doktoru gezdim en özelinden devletine kadar, nörolojiye kadar gittim. Çünkü çok kilo kaybettim, birşey var diyerek sadece çorba ve püre yemeye başlamıştım. Boğulacak hissi vardı devamlı. Gittiğim çoğu doktor en son psikiyatriye yönlendirdi. Çünkü hiç birşey yoktu. 2-3 ay kadar düşük doz antidepresan kullandım. Sonra yavaş yavaş geçti. Ama berbat bir his berbat birşey, hala anksiyetem tutsa kötü bir olay yaşasam üzülsem kafama birşey taksam boğazımda birşey takılı hissi oluyor. Tekrar o günlere dönmemek için kafamı hemen dağıtmaya çalışıyorum.