Kızlar bebeğim 6 aylık, 28-31 günde bir adet oluyorun doğumdan beri emzirdiğim halde. Bir rahata eremedim adet konusunda. Her adet öncesi ve adet sürecinde rahatsızlanıyorum doğurduğumdan beri keniklerim kırılıyor gibi (takviye kullansanda)ağrıyor sürekli,soğuk alğınlığıngibi ama değil.Adet bitince o da birden bitiyor. Bu ay 1 hafta önceden aşırı bir yorgunluk ve su gibi çamaşırımı bayağa ıslatan berrak akıntım oldu( hamileliğimin ilerleyen aylarında her gün olurdu) Allah allah dedim bu ne şimdi böyle derken öyle bir yorgunluk vardı ki lohusayken bu kadar yorgunluk yaşamadım sürüne sürüne baktım resmen bebeğime. Hareket etmeye gücüm yok.Şuan hafif hafif adet ağrılarım yokluyor 3 gündür, dün gece şiddetli sancı çektim gelmedi. Kemiklerim dökülüyor çok kötüyüm.sabaha kadar kemik ağrısından kıvrandım halada öyleyim günlerdir. Böyle belirtileri olup hamile kalan var mı?