emirtimr1 merhaba 12 günlük oğlum neredeyse her saat başı emziriyorum çoğu zaman ben uyandırıyorum kendi uyandığı da oluyor ama çok nadir ama genel olarak hep uyuyor bu normal mi 🥹
miniksercedefne emirtimr1 çok normal sarılık riski yoksa 2 saatte bir uyandırıp emzirin saat başı değil 🤗
emirtimr1 miniksercedefne doktor biraz sarılığı var ama ciddi değil saat başı emzirmeye dikkat et dediği için saat başı emzirmeye dikkat ediyorum ama şuan gözle görünür derecede azaldı çok şükür