onefinemom ece0607 3. Ayından sonra biraz verdim , çişinde kırmızılık oluyordu. Bol bol emziriyorum tabi ama bazen her gün olmasa da bir çay kaşığı veriyorum (doktor verebilirsin dediği için) . Yarın 4 aylık olacak
Azra00 ece0607 annem doğduğundan beri çay kaşığı olarak verdi 3 günde Bi iki gün de Bi havalar çok sıcaktı doktorumuzda mama içiyorsa su verin içmiyorsa ciste turuncuk hissedersen ver demişti
miniksercedefne ece0607 oğlumda ek gıdaya başlayınca vermiştim 6 ay bitiminde. Kızım 4 aylık henüz vermedim