Arkadaşlar doktorumuza sordum ama o cevaplayana kadar size de danışmak istedim. Kızımın cumartesi günü ateşi çıktı pazar günü kusma ve ishal de eklenince tabloya, acile gittik ve rotavirüs pozitif çıktı. Kızımın ateşi bu sabah tekrar 38 lere çıktı. Normal bir durum mu bu? Endişeliyim