23 temmuz da kırkım çıktı 13 Ağustosta leke şeklinde kanamam oldu adet oldum sandım pedim hafif lekelendi devamı gelmedi ondan sonra ki gün beyaz akıntım oldu normal mi bu yerleşme kanaması ile bı alakası yok değil mi cok korkuyorum 2 çocuğum bu artık düşünmüyorum prezervatif artı geri çekilme ile korunuyorumm sprial takmayı düşünüyorum adet olunca aranızda böyle lekelenme tarzında akıntı yaşayan oldu mu